Stabilizátor paliva PRO Honda 250ml - N/A - Fuel Fit
Stabilizátor paliva PRO HONDA 250ml
Tento stabilizátor je určen pro všechna paliva do moderních motorů v malé zahradní technice.
Neustále se zpřísňují emisní předpisy a vzrůstá podíl bio-složky v palivu. Tyto dvě věci nejdou příliš dohromady, proto je nutné palivo ošetřit, aby nedocházelo k problémům při startech a k destrukcím drahých a citlivých karburátorů. Toto doporučení platí pro všechny spalovací motory od roku výroby 2006 dále. Použítím stabilizátoru ochráníte motor a nebudete mít problémy se startováním po zimě. S jedním balením ošetříte až 200 l benzínu Natural 95.
Objednací číslo 08CXZFSC250ST
Zvláštnosti - Chrání před korozí a usazeninami
Výhody - Udržuje čistotu palivového systému
Rozsah aplikace - Přísada speciálně vyvinutá pro použití v motorech Honda
Baleno v kartonu po 12ks
Bezproblémové startování po zimní sezóně se začíná v posledních dvou letech stávat noční můrou zahrádkářů, a to zejména u novějších zahradních strojů. Že tyto potíže u starých motorů nepamatujete?
Ano, máte pravdu. Bohužel se leccos změnilo a dnešní moderní motory a hlavně postupující legislativa a ekologie dělá vrásky výrobcům a klade vyšší nároky na majitele a provozovatele těchto motorů, resp. na jejich údržbu. Velký vliv má také zvyšující se podíl biosložky, která činí značné problémy při pohodlném používání malých motorů v zahradní technice.
Dalším podstatným faktorem je také neustálé snižování emisních norem a spotřeby, což nutí výrobce k mnohem jemnějšímu nastavení karburátoru a přesnějším dávkování paliva než v minulosti. Tyto dvě veličiny jdou trochu proti sobě. Biosložka je lepivá a mazlavá a jemnější nastavení karburátoru s ní nejde příliš dohromady. Proto je na uživatele těchto maloobjemových motorů kladen vyšší nárok na ošetření paliva, údržbu a přípravu stroje a palivového systému. Právě kvůli biosložce je palivo náchylnější na zvětrávání a proto nesprávné uskladnění či nechání paliva přes zimu v karburátoru a nádrži může nadělat značnou paseku. Velmi často spolu s nízkou kvalitou paliva v ČR tak dojde k zalepení karburátoru a k vytvoření jakéhosi lepivého „šlemu“, který znemožní karburátoru pracovat. Často ani čištění v ultrazvuku nepomůže a je nutná výměna celého karburátoru, což je u většiny značek velmi drahá položka.
Jak se tedy techto problému vyvarovat?
Máme pro Vás několik doporučení, jak postupovat u všech malých spalovacích motorů:
používat vždy čerstvé kvalitní palivo s vysokým oktanovým číslem 98-100 od renomovaných prodejců pohonných hmot (Benzina, Agip, OMV, Shell...)
nedělat si zásoby v kanystru
používat stabilizátory paliva
Při dlouhodobém uskladnění (více jak 2 měsíce) nechat nádrž i karburátor úplně prázdnou bez paliva, prostě vyjet do sucha
v případě použití stabilizátoru naopak naplnit nádrž po okraj a nechat stabilizované palivo i v karburátoru
Tato doporučení se týkají většiny malých motorů. Od roku výroby 2006 je toto doporučení více než důrazné. Stabilizátor dokáže ošetřit palivo až na 6 měsíců.