Honda SP 3 H - jednofázová elektrocentrála rámová
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení nebo napájení ručního elektronářadí. Tato jednoduchá a lehká "rámovka" SP 3 H má odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Startování - Ruční
- Elektrický výstup 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA) 3000
- Technologie regulace el.výstupu - Kondenzátor
- Objem palivové nádrže (litrů) 3,1
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 3
- Model motoru Honda GX 200
- Suchá hmotnost (kg) 37
- Třída krytí IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A) 96
- Systém zapalování - Tranzistorové bezkontaktní
- Vrtání a zdvih (mm) 68 x 54
- Typ elektrocentrály - Jednofázový
- Chlazení - Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A) 13
- Jmenovitá frekvence (Hz) 50
- Jmenovité napětí (V) 230
- Jmenovitý výkon (VA) 2500
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 590 x 410 x 410
- Zdvihový objem (cm3) 196
- Objem olejové náplně (litrů) 0,6
- Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) 3000
Elektrocentrála SP 3 H: základní model jednofázových rámových elektrocentrál s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem. .
NEJMENŠÍ RÁMOVKA
Tato malá, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení nebo ručního elektronářadí. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu stejně jako do domácích podmínek. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 20 mm. Ten zajišťuje dostatečnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V).Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.