Honda HSL 2511 E sněhová pásová fréza
Hlavně na horách, v horských oblastech a ve vyšších polohách a nadmořských výškách vůbec je během zimi životné důležitá schopnost rychle a operativně zprůjezdnit výjezdy z garáží, veřejné prostory a chodníky, manipulační prostory průmyslových objektů, benzínových čerpacích stanic, parkoviště horských hotelů a penzionů atd. Obcím, městům a majitelům hotelů, penzionů, parkovacích ploch pro lyžaře, zastávek autobusů, nádraží a pod. se právě pomocí sněhové frézy HSL 2511 dostává do ruky zařízení, které pomůže odstranit starost jak efektivně a rychle zvládnout veškerou údržbu takových ploch v zimním období.
Hlavně na horách, v horských oblastech a ve vyšších polohách a nadmořských výškách vůbec je během zimi životné důležitá schopnost rychle a operativně zprůjezdnit výjezdy z garáží, veřejné prostory a chodníky, manipulační prostory průmyslových objektů, benzínových čerpacích stanic, parkoviště horských hotelů a penzionů atd. Obcím, městům a majitelům hotelů, penzionů, parkovacích ploch pro lyžaře, zastávek autobusů, nádraží a pod. se právě pomocí sněhové frézy HSL 2511 dostává do ruky zařízení, které pomůže odstranit starost jak efektivně a rychle zvládnout veškerou údržbu takových ploch v zimním období. Řeč je o velké, ručně vedené pásové sněhové fréze, jejíž pojezdové pásy mají vynikající trakční schopnost a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu ve svahu a nepoškozují povrch, ale stroj je dostatečně obratný k tomu, aby se pohyboval i na méně přístupných a menších místech nebo mezi zaparkovanými automobily. Tento stroj už není svojí velikostí a výkonem považován ani ne tak za sněhovou frézu, jako za „sněhové dělo“. Jedná se o stroj, který nemá na trhu konkurenci a výkonem mu mohou konkurovat už jen silniční stroje. Frézovacím záběrem 110 cm je schopna za hodinu odházet cca 140 tun sněhu do vzdálenosti až 26 metrů. Celý stroj pohání vidlicový dvouválec Honda GX 690 s elektronickým vstřikováním paliva. Jedná se o první stroj na světě s elektronickým vstřikováním. Díky tomu letí spotřeba až o 15% dolů, emise až o 20% a odolnost motoru vůči skokovému zatížení a jeho chod jsou mimořádně stabilní.
NEJVĚTŠÍmu z rodu se říká "snow fighter"
Pásy pojezdu jsou řízeny hydrostatem s plynulou a citlivou regulací rychlosti jízdy. Celý systém jak frézování, tak i pojezdu je ve spojení s motorem elektronicky řízen, tak, že ovládání motoru je automatické v závislosti na zatížení jak od převodovky pojezdu, tak od frézovacího mechanizmu. Fréza si dle aktuální zátěže automaticky upravuje i rychlost pojezdu. Při couvání se frézovací komora zvedne a při jízdě vpřed se automaticky zas vrátí do původní výšky. Tato fréza je opatřena tzv. „G“ senzorem, který automaticky zajišťuje i stranové naklápění frézovacího mechanizmu vzhledem ke svahu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí ovladačů, přehledně uspořádaných na ovládycím pultu stroje. Pro majitele parkovišť, lyžařských areálů, hotelů, ubytoven, penzionů a jiných firem, kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu z velkých ploch nenajdou na trhu lepší a výkonnější stroj. Stroj ideální do profesionálních služeb.
Garantovaná hlučnost LWA dle směrnice 2000/14/EC
105
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
2425 x 1100 x 2015
Startování
Elektrické
Šíře
110
Typ pojezdové převodovky
HYDROSTATIC Drive
Max.kapacita odhozu sněhu (t/hod)
140
Max.vzdálenost odhozu sněhu (m)
26
Suchá hmotnost (kg)
595
Objem palivové nádrže (litrů)
25
Počet rychlostí
Plynulé nastavení rychlosti pojezdu
Typ podvozku
Pásový
Stranové naklápění šneku frézy
Plynulé elektrohydraulické
Max.provozní doba na nádrž (hod)
4
Ovládání odhozu sněhu
Elektrické
Světlomet
LED
Palivoměr
Ano
Nastavení výšky šneku frézy
Plynulé elektrohydraulické
Model motoru
GX 690 FI
Výkonová kategorie (HP)
25